Mobilní aplikace.

Zcela novou funkcionalitou je mobilní aplikace, kterou se dá pro vyřizování záležitostí přihlásit. Mobilní aplikace se jmenuje „Virtuální lístek“ a je k dispozici pro Google Play i AppStore. Stažení i registrace je zcela intuitivní, všechny kroky jsou popsány. Důležité je při registraci provést spárování aplikace s příslušným úřadem. K tomu je zveřejněný QR kód, který je dostupný v budově úřadu, nebo na internetových stránkách.

 

Dálkové objednání.

Je podobné jako klienty často využívané objednání přes internet. Klient si vybere příslušnou agendu, den i čas objednání. Na zadanou e-mailovou adresu obdrží potvrzení obsahující čtyřmístný PID kód, kterým se při příchodu přihlásí na tiskárně, kde je mu vydán příslušný lístek do fronty. Novinkou je zaslání PIN kódu ve formě QR kódu, tak si čtyřmístné číslo nemusí pamatovat, stačí přiložit QR kód ke čtečce umístěné u tiskárny lístků.

 

Virtuální lístek.

Další novinkou je, že při příchodu do budovy úřadu si klient nemusí brát papírový lístek z tiskárny, ale může si ho stáhnout do aplikace svého mobilního telefonu. Až přijde na řadu, dostane tuto informaci přímo do svého telefonu, kde ji pouze potvrdí. Nemusí tak čekat přímo v čekárně. Důležité ale je, aby byl v docházkové vzdálenosti. Virtuální lístek po vyvolání na přepážku má platnost 1 minutu.

 

Postranní menu