Od začátku roku 2025 dochází k úpravě provozní doby na registru vozidel Městského úřadu Havlíčkův Brod. Změna reaguje na rostoucí využívání on-line služeb a má zajistit efektivnější vyřizování elektronických žádostí. Úterý a čtvrtky budou nově vyhrazeny pouze pro objednané klienty, zatímco v ostatních dnech zůstává provozní doba beze změn.
S narůstající digitalizací státní správy se stále více agend přesouvá do on-line prostředí. Výjimkou není ani registr vozidel, kde již nyní občané mohou mnoho úkonů vyřídit elektronicky prostřednictvím Portálu dopravy (https://portaldopravy.cz/). Díky tomu je možné získat informace o vozidlech, řidičských průkazech nebo výpisu bodů, a také podávat některé žádosti elektronicky.
„Zaznamenáváme výrazný zájem o podávání žádostí on-line, což šetří čas občanům i našim pracovníkům. Abychom zajistili plynulý provoz a dostatečnou kapacitu pro vyřizování elektronických požadavků, přistoupili jsme k úpravě provozní doby na registru vozidel,“ uvedl tajemník městského úřadu Václav Stejskal.
Od 1. ledna 2025 budou úterý a čtvrtky vyhrazeny výhradně pro klienty, kteří se předem objednají prostřednictvím objednávkového systému na webu města (https://www.muhb.cz/odbor-dopravy). Provozní doba v ostatních dnech – pondělí, středa a pátek – zůstává beze změny.
Nová provozní doba registru vozidel MÚ Havlíčkův Brod od 1. 1. 2025:
Pondělí: 8:00 – 17:00
Úterý: pouze pro objednané klienty
Středa: 8:00 – 17:00
Čtvrtek: pouze pro objednané klienty
Pátek: 9:00 – 14:00
Městský úřad Havlíčkův Brod děkuje občanům za pochopení a věří, že změna přispěje k efektivnějšímu vyřizování agend.