Usnesení z jednání rady města dne 29.1.2018



Přítomni:

Mgr. Jan Tecl, MBA, Ing. Čeněk Jůzl, Ing. Ivana Mojžyšková, Ing. Ivan Kuželka, Ing. Tomáš Hermann

Omluveni:

Bc. Libor Honzárek, Zbyněk Stejskal

Ostatní:

Ing. Václav Stejskal, Ing. Josef Jukl, Mgr. Milena Popelová, Bc. Jindřich Macek, PaedDr. Veronika Prchalová, Ing. Karel Milichovský, Ing. Kateřina Hamanová, Bc. Jana Králová, Mgr. Marek Topolovský, JUDr. Vít Fikar, Petra Dolejšová, Ing. Josef Beneš

 

21/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018

Rada města projednala a schvaluje systematický rozpis rozpočtu města pro rok 2018 v členění:

- odpovědnostně podle kapitol (KA) přiřazených odborům MěÚ a organizačním složkám vymezeným organizačním řádem jednotky

- věcně podle čísel organizačních přiřazených činnostem, projektům, objektům, organizačním jednotkám (ČORG)

- funkčně a druhově dle platné rozpočtové skladby

Rozpis je proveden v pokladové příloze č. 41094. 

Kompetenci k provádění změn rozpisu rozpočtu 2018 deleguje rada města odborům MěÚ a organizačním složkám vymezeným organizačním řádem. Změnu rozpisu rozpočtu za svěřený úsek (KA) musí schválit vedoucí odboru a člen rady města, který má uvedený odbor nebo složku v kompetenci.

 

22/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - ukazatele hospodaření MěÚ

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje pro rok 2018 závazný ukazatel hospodaření Městského úřadu Havlíčkův Brod (MěÚ), kapitola 18 Personální a mzdové oddělení, druh – mzdové výdaje městského úřadu takto:

- uvedený druh výdajů nepřekročí v souhrnu limit 55 133,0 tis. Kč

- přepočtený počet zaměstnanců městského úřadu nepřekročí limit 160,0 zaměstnanců

Regulativ mzdových výdajů je sumou limitů výdajů položek rozpočtové skladby 5011 platy + 5021 ostatní osobní výdaje všech organizačních složek (čísel) MěÚ s výjimkou:

- platů, odměn, ostatních osobních výdajů a náhrad místních zastupitelských orgánů (PAR 6112 - členové zastupitelstva města, výbory, komise)

- platů, ostatních osobních výdajů a náhrad vyplácených z prostředků účelové dotace na zajištění činnosti odboru soc.věcí na úseku sociálně-právní ochrany dětí, pěstounské péče a výkonu sociální práce

- platů, ostatních osobních výdajů a náhrad vyplácených v rámci realizace projektů systemizovaných na KA 35 Projekty.

V případě změny ukazatele v průběhu rozpočtového období 2018, platí poslední hodnota ukazatele určená kompetentním orgánem samosprávy.

 

23/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - ukazatele hospodaření Městská policie

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje pro rok 2018 závazný ukazatel hospodaření organizační složky Městská policie Havlíčkův Brod (KA 29), druh – mzdové výdaje položka 5011 platy + 5021 ostatní osobní výdaje takto:

- uvedený druh výdajů nepřekročí v souhrnu limit 12 706,0 tis. Kč (vč. spolufinancování platů asistentů prevence kriminality)

- přepočtený počet zaměstnanců městské policie bez úvazků asistentů prevence kriminality nepřekročí limit 30,0 zaměstnance

V případě změny ukazatele v průběhu rozpočtového období 2018, platí poslední hodnota ukazatele určená kompetentním orgánem samosprávy. 

 

24/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - AZ Centrum Havlíčkův Brod – Středisko volného času závazné ukazatele hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje příspěvkové organizaci AZ Centrum Havlíčkův Brod – Středisko volného času závazné ukazatele hospodaření pro rok 2018 takto:

1) limit provozního příspěvku na hlavní činnost činí celkem 1 337 tis. Kč.

V případě změny výše neinvestičního příspěvku zřizovatele na provoz příspěvkové organizace v průběhu rozpočtového období 2018 platí hodnota posledního neinvestičního příspěvku určená zastupitelstvem města pro dané období. Do limitu příspěvku nejsou započteny průtokové transfery neinvestičního příspěvku z rozpočtů vyšší územní úrovně (kraj, státní rozpočet) a účelově určený provozní příspěvek na údržbu dlouhodobého majetku. 

2) limit účelově určeného příspěvku na opravy a udržování dlouhodobého majetku svěřeného zřizovatelem příspěvkové organizaci k hospodaření v hlavní činnosti dle zákona č. 250/2000 Sb. není pro rok 2018 příspěvkové organizaci stanoven.

3) limit objemu prostředků na platy, ostatní osobní výdaje a zákonné odvody sociálního a zdravotního pojištění zaměstnanců střediska Servis školství max. 531,8 tis Kč. 

4) přepočtený počet zaměstnanců servisních pracovníků max. 0,8 úvazku (správce budovy) a 1,3 úvazku (uklizečky).

5) neinvestiční příspěvek zřizovatele nesmí být použit ke krytí přímých výdajů školství (mzdové výdaje pedagogických pracovníků, učební pomůcky).

6) v roce 2018 hospodařit v hlavní činnosti s vyrovnaným nebo zlepšeným výsledkem hospodaření.

7) závazné ukazatele musí příspěvková organizace vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2017, kterou příspěvková organizace předkládá radě města.

Transfery provozního příspěvku budou věcně a funkčně členěny a časově prováděny v souladu s podkladovou přílohou č. 41095. Žádost o změnu věcné, funkční, druhové klasifikace nebo časování transferů provozního příspěvku musí PO projednat v RM.

 

25/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - škola Korálky Havlíčkův Brod závazné ukazatele hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje příspěvkové organizaci Mateřská škola Korálky Havlíčkův Brod závazné ukazatele hospodaření pro rok 2018 takto:

1) limit provozního příspěvku na hlavní činnost činí 6 036,3 tis. Kč. 

V případě změny výše neinvestičního příspěvku zřizovatele na provoz příspěvkové organizace v průběhu rozpočtového období 2018 platí hodnota posledního neinvestičního příspěvku určená zastupitelstvem města pro dané období. Do limitu příspěvku nejsou započteny průtokové transfery neinvestičního příspěvku z rozpočtů vyšší územní úrovně (kraj, státní rozpočet) a účelově určený provozní příspěvek na údržbu dlouhodobého majetku.

2) limit účelově určeného příspěvku na opravy a udržování dlouhodobého majetku svěřeného zřizovatelem příspěvkové organizaci k hospodaření v hlavní činnosti dle zákona č. 250/2000 Sb. činí 1 150,0 tis. Kč 

3) limit objemu prostředků na platy, ostatní osobní výdaje a zákonné odvody sociálního a zdravotního pojištění zaměstnanců střediska Servis školství max. 1 177,9 tis Kč. 

4) přepočtený počet zaměstnanců střediska Servis školství max. 4,0.

5) neinvestiční příspěvek zřizovatele nesmí být použit ke krytí přímých výdajů školství (mzdové výdaje pedagogických pracovníků, učební pomůcky).

6) v roce 2018 hospodařit v hlavní činnosti s vyrovnaným nebo zlepšeným výsledkem hospodaření

7) Závazné ukazatele musí příspěvková organizace vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2018, kterou příspěvková organizace předkládá radě města.

Transfery provozního příspěvku budou věcně a funkčně členěny a časově prováděny v souladu s podkladovou přílohou č. 41095. Žádost o změnu věcné, funkční, druhové klasifikace nebo časování transferů provozního příspěvku musí PO projednat v RM.

 

26/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - škola Havlíčkův Brod, Konečná 1884 závazné ukazatele hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje příspěvkové organizaci Základní škola Havlíčkův Brod, Konečná 1884 závazné ukazatele hospodaření pro rok 2018 takto:

1) limit provozního příspěvku na hlavní činnost činí 2 010,6 tis. Kč. 

V případě změny výše neinvestičního příspěvku zřizovatele na provoz příspěvkové organizace v průběhu rozpočtového období 2018 platí hodnota posledního neinvestičního příspěvku určená zastupitelstvem města pro dané období. Do limitu příspěvku nejsou započteny průtokové transfery neinvestičního příspěvku z rozpočtů vyšší územní úrovně (kraj, státní rozpočet) a účelově určený provozní příspěvek na údržbu dlouhodobého majetku.

2) limit účelově určeného příspěvku na opravy a udržování dlouhodobého majetku svěřeného zřizovatelem příspěvkové organizaci k hospodaření v hlavní činnosti dle zákona č. 250/2000 Sb. činí 300,0 tis. Kč

3) neinvestiční příspěvek zřizovatele nesmí být použit ke krytí přímých výdajů školství (mzdové výdaje pedagogických pracovníků, učební pomůcky).

4) v roce 2018 hospodařit v hlavní činnosti s vyrovnaným nebo zlepšeným výsledkem hospodaření

5) závazné ukazatele musí příspěvková organizace vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2018, kterou příspěvková organizace předkládá radě města.

Transfery provozního příspěvku budou věcně a funkčně členěny a časově prováděny v souladu s podkladovou přílohou č. 41095. Žádost o změnu věcné, funkční, druhové klasifikace nebo časování transferů provozního příspěvku musí PO projednat v RM.

 

27/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004 závazné ukazatele hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje příspěvkové organizaci Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004 závazné ukazatele hospodaření pro rok 2018 takto:

1) limit provozního příspěvku na hlavní činnost činí 3 612,5 tis. Kč. 

V případě změny výše neinvestičního příspěvku zřizovatele na provoz příspěvkové organizace v průběhu rozpočtového období 2018, platí hodnota posledního neinvestičního příspěvku určená zastupitelstvem města pro dané období. Do limitu příspěvku nejsou započteny průtokové transfery neinvestičního příspěvku z rozpočtů vyšší územní úrovně (kraj, státní rozpočet) a účelově určený provozní příspěvek na údržbu dlouhodobého majetku.

2) limit účelově určeného příspěvku na opravy a udržování dlouhodobého majetku svěřeného zřizovatelem příspěvkové organizaci k hospodaření v hlavní činnosti dle zákona č. 250/2000 Sb. činí 950 tis. Kč

3) neinvestiční příspěvek zřizovatele nesmí být použit ke krytí přímých výdajů školství (mzdové výdaje pedagogických pracovníků, učební pomůcky).

4) v roce 2018 hospodařit v hlavní činnosti s vyrovnaným nebo zlepšeným výsledkem hospodaření

5) závazné ukazatele musí příspěvková organizace vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2018, kterou příspěvková organizace předkládá radě města.

Transfery provozního příspěvku budou věcně a funkčně členěny a časově prováděny v souladu s podkladovou přílohou č. 41095. Žádost o změnu věcné, funkční, druhové klasifikace nebo časování transferů provozního příspěvku musí PO projednat v RM.

 

28/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - Základní škola Havlíčkův Brod, V Sadech 560 závazné ukazatele hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje příspěvkové organizaci Základní škola Havlíčkův Brod, V Sadech 560 závazné ukazatele hospodaření pro rok 2018 takto:

1) limit provozního příspěvku na hlavní činnost činí 3.806,5 tis. Kč. 

V případě změny výše neinvestičního příspěvku zřizovatele na provoz příspěvkové organizace v průběhu rozpočtového období 2018 platí hodnota posledního neinvestičního příspěvku určená zastupitelstvem města pro dané období. Do limitu příspěvku nejsou započteny průtokové transfery neinvestičního příspěvku z rozpočtů vyšší územní úrovně (kraj, státní rozpočet) a účelově určený provozní příspěvek na údržbu dlouhodobého majetku.

2) limit účelově určeného příspěvku na opravy a udržování dlouhodobého majetku svěřeného zřizovatelem příspěvkové organizaci k hospodaření v hlavní činnosti dle zákona č. 250/2000 Sb. činí 2 300,0 tis. Kč 

3) neinvestiční příspěvek zřizovatele nesmí být použit ke krytí přímých výdajů školství (mzdové výdaje pedagogických pracovníků, učební pomůcky).

4) v roce 2018 hospodařit v hlavní činnosti s vyrovnaným nebo zlepšeným výsledkem hospodaření

5) závazné ukazatele musí příspěvková organizace vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2018, kterou příspěvková organizace předkládá radě města.

Transfery provozního příspěvku budou věcně a funkčně členěny a časově prováděny v souladu s podkladovou přílohou č. 41095. Žádost o změnu věcné, funkční, druhové klasifikace nebo časování transferů provozního příspěvku musí PO projednat v RM.

 

29/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - Základní škola a Mateřská škola Havlíčkův Brod, Wolkerova 2941 závazné ukazatele hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje příspěvkové organizaci Základní škola a Mateřská škola Havlíčkův Brod, Wolkerova 2941 závazné ukazatele hospodaření pro rok 2018 takto:

1) limit provozního příspěvku na hlavní činnost činí 5.108,8 tis. Kč. 

V případě změny výše neinvestičního příspěvku zřizovatele na provoz příspěvkové organizace v průběhu rozpočtového období 2018 platí hodnota posledního neinvestičního příspěvku určená zastupitelstvem města pro dané období. Do limitu příspěvku nejsou započteny průtokové transfery neinvestičního příspěvku z rozpočtů vyšší územní úrovně (kraj, státní rozpočet) a účelově určený provozní příspěvek na údržbu dlouhodobého majetku.

2) limit účelově určeného příspěvku na opravy a udržování dlouhodobého majetku svěřeného zřizovatelem příspěvkové organizaci k hospodaření v hlavní činnosti dle zákona č. 250/2000 Sb. činí 150,0 tis. Kč

3) neinvestiční příspěvek zřizovatele nesmí být použit ke krytí přímých výdajů školství (mzdové výdaje pedagogických pracovníků, učební pomůcky).

4) v roce 2018 hospodařit v hlavní činnosti s vyrovnaným nebo zlepšeným výsledkem hospodaření

5) závazné ukazatele musí příspěvková organizace vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2018, kterou příspěvková organizace předkládá radě města.

Transfery provozního příspěvku budou věcně a funkčně členěny a časově prováděny v souladu s podkladovou přílohou č. 41095. Žádost o změnu věcné, funkční, druhové klasifikace nebo časování transferů provozního příspěvku musí PO projednat v RM.

 

30/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - Základní škola Havlíčkův Brod, Nuselská 3240 závazné ukazatele hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje příspěvkové organizaci Základní škola Havlíčkův Brod, Nuselská 3240 závazné ukazatele hospodaření pro rok 2018 takto:

1) limit provozního příspěvku na hlavní činnost činí 3.319,6 tis. Kč. 

V případě změny výše neinvestičního příspěvku zřizovatele na provoz příspěvkové organizace v průběhu rozpočtového období 2018 platí hodnota posledního neinvestičního příspěvku určená zastupitelstvem města pro dané období. Do limitu příspěvku nejsou započteny průtokové transfery neinvestičního příspěvku z rozpočtů vyšší územní úrovně (kraj, státní rozpočet) a účelově určený provozní příspěvek na údržbu dlouhodobého majetku.

2) limit účelově určeného příspěvku na opravy a udržování dlouhodobého majetku svěřeného zřizovatelem příspěvkové organizaci k hospodaření v hlavní činnosti dle zákona č. 250/2000 Sb. není pro rok 2018 příspěvkové organizaci stanoven. 

3) neinvestiční příspěvek zřizovatele nesmí být použit ke krytí přímých výdajů školství (mzdové výdaje pedagogických pracovníků, učební pomůcky).

4) v roce 2018 hospodařit v hlavní činnosti s vyrovnaným nebo zlepšeným výsledkem hospodaření

5) závazné ukazatele musí příspěvková organizace vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2018, kterou příspěvková organizace předkládá radě města.

Transfery provozního příspěvku budou věcně a funkčně členěny a časově prováděny v souladu s podkladovou přílohou č. 41095. Žádost o změnu věcné, funkční, druhové klasifikace nebo časování transferů provozního příspěvku musí PO projednat v RM.

 

31/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - Základní umělecká škola J. V. Stamice Havlíčkův Brod závazné ukazatele hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje příspěvkové organizaci Základní umělecká škola J. V. Stamice Havlíčkův Brod závazné ukazatele hospodaření pro rok 2018 takto:

1) limit provozního příspěvku na hlavní činnost činí 100 tis. Kč 

V případě změny výše neinvestičního příspěvku zřizovatele příspěvkové organizace v průběhu rozpočtového období 2017 platí hodnota posledního neinvestičního příspěvku určená zastupitelstvem města pro dané období. Do limitu příspěvku nejsou započteny průtokové transfery neinvestičního příspěvku z rozpočtů vyšší územní úrovně (kraj, státní rozpočet) a účelově určený provozní příspěvek na údržbu dlouhodobého majetku.

2) limit účelově určeného příspěvku na opravy a udržování dlouhodobého majetku svěřeného zřizovatelem příspěvkové organizaci k hospodaření v hlavní činnosti dle zákona č. 250/2000 Sb. není pro rok 2018 příspěvkové organizaci stanoven. 

3) v roce 2018 hospodařit v hlavní činnosti s vyrovnaným nebo zlepšeným výsledkem hospodaření

4) závazné ukazatele musí příspěvková organizace vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2018, kterou příspěvková organizace předkládá radě města.

Transfery provozního příspěvku budou věcně a funkčně členěny a časově prováděny v souladu s podkladovou přílohou č. 41095. Žádost o změnu věcné, funkční, druhové klasifikace nebo časování transferů provozního příspěvku musí PO projednat v RM

 

32/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - Technické služby Havlíčkův Brod závazné ukazatele hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje příspěvkové organizaci Technické služby Havlíčkův Brod závazné ukazatele hospodaření pro rok 2018 takto:

1) celkový limit neinvestičního příspěvku zřizovatele na provoz činí 108 853 tis. Kč. Limit příspěvku je určen výhradně na vyrovnání hospodaření v hlavní činnosti příspěvkové organizace (PO). Do limitu příspěvku nejsou započteny průtokové transfery neinvestičního příspěvku z rozpočtů vyšší územní úrovně (kraj, státní rozpočet). 

2) Závazné ukazatele hospodaření PO pro rok 2018:

2a) odvod prostředků z Investičního fondu do rozpočtu zřizovatele činí:

12 000,0 tis. Kč kompenzace na financování rekonstrukce bazénových van letního koupaliště)

2 555,22 tis. Kč odvod nevyužitých odpisů (tělocvična ZS, letní koupaliště, vlek) 

2b) limit objemu prostředků na platy a ostatní osobní náklady v hlavní činnosti PO max. 45 370,0 Kč

2c) přepočtený počet zaměstnanců hlavní činnost PO max. 148,0

3) splnění a dodržení limitů radou schváleného investičního plánu PO pro rok 2018 (účel, výše) 

4) v roce 2018 hospodařit v hlavní činnosti s vyrovnaným nebo zlepšeným výsledkem hospodaření

5) Závazné ukazatele musí PO vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2018, kterou PO předkládá radě města.

V případě změny ukazatelů v průběhu rozpočtového období 2018, platí poslední hodnota změněného ukazatele určená kompetentním orgánem samosprávy.

Transfery provozního příspěvku budou věcně a funkčně členěny a časově prováděny v souladu s podkladovou přílohou č. 41096. Žádost o změnu věcné, funkční, druhové klasifikace nebo časování transferů provozního příspěvku musí PO projednat v RM

 

33/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - Sociální služby Havlíčkův Brod závazné ukazatele hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje příspěvkové organizaci Sociální služby Havlíčkův Brod závazné ukazatele hospodaření pro rok 2018 takto:

1) celkový limit neinvestičního příspěvku zřizovatele na provoz činí 11 285,0 tis. Kč. Limit příspěvku je určen výhradně na vyrovnání hospodaření v hlavní činnosti příspěvkové organizace. Do limitu příspěvku nejsou započteny průtokové transfery neinvestičního příspěvku z rozpočtů vyšší územní úrovně (kraj, st.rozpočet). 

2) Závazné ukazatele hospodaření PO pro rok 2018:

2a) odvod prostředků z Investičního fondu do rozpočtu zřizovatele činí 1.878,0 tis. Kč.

2b) limit objemu prostředků na platy a ostatní osobní náklady v hlavní činnosti PO max. 35 831,0 Kč

2c) přepočtený počet zaměstnanců hlavní činnost PO max. 116,0

3) splnění a dodržení limitů radou schváleného investičního plánu PO pro rok 2017 (účel, výše) 

4) v roce 2018 hospodařit v hlavní činnosti s vyrovnaným nebo zlepšeným výsledkem hospodaření

5) Investiční příspěvek pro rok 2017 není stanoven

7) Závazné ukazatele musí PO vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2017, kterou PO předkládá radě města.

5) Závazné ukazatele musí PO vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření PO za období 2018, kterou PO předkládá radě města.

V případě změny ukazatelů v průběhu rozpočtového období 2018, platí poslední hodnota změněného ukazatele určená kompetentním orgánem samosprávy.

Transfery provozního příspěvku budou věcně a funkčně členěny a časově prováděny v souladu s podkladovou přílohou č. 41097. Žádost o změnu věcné, funkční, druhové klasifikace nebo časování transferů provozního příspěvku musí PO projednat v RM.

 

34/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - Teplo HB závazný ukazatel hospodaření

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje pro rok 2018 závazný ukazatel hospodaření:

- odvod ze zisku po zdanění 300,0 tis. Kč.

 

35/18 Rozpis schváleného rozpočtu 2018 - závazné ukazatele a zásady hospodaření společnosti Městské divadlo a kino Ostrov spol. s r.o.

Rada města v návaznosti na usnesení zastupitelstva města č. 268/17 ze dne 11/12/2017 stanovuje tyto závazné ukazatele a zásady hospodaření společnosti Městské divadlo a kino Ostrov spol. s r.o. pro rok 2018 takto:

1) celkový limit neinvestičního příspěvku zakladatele na provoz činí 650,0 tis. Kč Limit příspěvku je určen výhradně na snížení ztráty hospodaření činnosti organizace související s realizací úkolů společníka na úseku kultury a ostatní zájmové činnosti a v souladu s dlouhodobou koncepcí kultury města Havlíčkův Brod. V případě změny výše neinvestičního příspěvku zakladatele na provoz organizace v průběhu rozpočtového období 2018 platí hodnota posledního neinvestičního příspěvku určená zastupitelstvem města pro dané období

2) Limit investičního příspěvku ve výši 1 500,0 tis. Kč účelově určený na:

- stavební úpravy a osazení dveří s panikovým kováním do tří únikových východů dle požadavků HZS ČR, včetně projekční přípravy;

- rekonstrukce provozu vzduchotechniky pro divadelní sál a šatnu (stavební úpravy, dodávka a montáž technologie, včetně projekční přípravy)  

- rekonstrukce Městského divadla a kina Ostrov a přilehlých venkovních prostor – projektová příprava (dokumentace pro stavební povolení včetně projednání s DOSS a vydání SP);

 zlepšení stavu objektu a zajištění bezpečnosti na úseku požár. ochrany; 

3) u všech činností a služeb vykonávaných pro společníka město Havlíčkův Brod a jeho zřizované příspěvkové organizace aplikovat zásadu hospodárnosti, účelnosti a efektivnosti cílenou na minimalizaci nákladů

4) závazné ukazatele musí společnost vyhodnotit ve Zprávě o hospodaření za období 2018, kterou společnost předkládá radě města v působnosti valné hromady společnosti.

 

36/18 Pronájem bytu v domě s pečovatelskou službou - byt č. 3241/47, Na Výšině, Havlíčkův Brod

Rada města schvaluje pronájem bytu číslo 47 v domě s pečovatelskou službou Na Výšině 3241, Havlíčkův Brod A. V.,  Havlíčkův Brod. S nájemcem bude uzavřena nájemní smlouva typu BK, dle schválených podmínek pro tento dům, na dobu určitou s účinností od 15.2.2018 do 14.2.2019. Nájemné je stanoveno ve výši 65 Kč/m2/měsíc. Před uzavřením nájemní smlouvy bude uhrazena peněžitá jistota ve výši trojnásobku měsíčního nájemného.

 

37/18 Uznání dluhu a dohoda o jeho splácení - byt č. 1857/40, Smetanovo náměstí, Havlíčkův Brod

Rada města schvaluje uzavření Uznání dluhu a dohody o jeho splácení mezi městem Havlíčkův Brod, M. T. a N. J., oba trvale bytem Havlíčkův Brod dle podkladové přílohy č. 41100.

 

38/18 Žádost o prodloužení nájemní smlouvy - byt č.1857/29, Smetanovo náměstí, Havlíčkův Brod

Rada města schvaluje uzavření dodatku číslo 2 k nájemní smlouvě číslo EK 003/2017/Kuč uzavřené s T. Č., trvale bytem Havlíčkův Brod, na pronájem bytu číslo 29, Smetanovo náměstí 1857, Havlíčkův Brod, kterým se prodlužuje doba nájmu do 15. 7. 2018.

 

39/18 Přechod nájmu - byt č. 2753/2, Sídliště Pražská Havlíčkův Brod

Rada města schvaluje přechod nájmu bytu č. 2, Sídliště Pražská 2753, Havlíčkův Brod, z nájemce D. K. na její sestru N. K., Havlíčkův Brod. S novým nájemcem bude uzavřena nájemní smlouva typu AK na dobu určitou jednoho roku počínaje dnem 15.2.2018 do 14.2.2019. Měsíční smluvní nájemné je ve výši 65 Kč/m2. Před uzavřením nájemní smlouvy bude uhrazena peněžitá jistota ve výši trojnásobku měsíčního nájemného.

 

40/18 Pronájem částí pozemku č. 2792/5 v k.ú. Havlíčkův Brod - bývalé vojenské zahrádky

Rada města schvaluje pronájem částí pozemku č. 2792/5 o výměře 150 m2 a 156 m2 v katastrálním území Havlíčkův Brod R. S., trvale bytem Havlíčkův Brod, za účelem užívání zahrádky. Nájemní vztah bude sjednán s účinností od 1.2.2018 na dobu neurčitou s tříměsíční výpovědní lhůtou. Cena za pronájem činí 6 Kč/m2/rok, tj. 1.836 Kč/rok.

 

41/18 Mírovka, úprava vedení knn - věcné břemeno

Rada města schvaluje zřízení věcného břemene spočívajícího v právu stavby energetického díla, jeho provozu, údržby, oprav, odstraňování případného stromoví, přístupu a příjezdu na nemovitosti v souvislosti s uvedenými činnostmi. Toto věcné břemeno se zřizuje k tíži pozemku vedeného v katastru nemovitostí parc. č. 1047/4, v katastrálním území Mírovka ve prospěch společnosti ČEZ Distribuce, a.s., se sídlem Teplická 874/8, Děčín IV-Podmokly, IČ: 24729035, úplatně jednorázově za cenu 180 Kč/bm+DPH, minimálně 1.000 Kč+DPH. Geometrický plán si žadatel nechá vyhotovit na vlastní náklady. Do doby kolaudace vedení a vyhotovení geometrického plánu bude uzavřena smlouva o uzavření budoucí smlouvy o zřízení věcného břemene. Podmínkou uzavření smlouvy řádné je uvedení pozemku do původního stavu.

 

42/18 Herlify, přípojka vdvn, TS, vedení knn - věcné břemeno

Rada města schvaluje zřízení věcného břemene spočívajícího v právu stavby energetického díla, jeho provozu, údržby, oprav, odstraňování případného stromoví, přístupu a příjezdu na nemovitosti v souvislosti s uvedenými činnostmi. Toto věcné břemeno se zřizuje k tíži pozemku vedeného v katastru nemovitostí parc. č. 462/7, 464/5, 465/7, 468/1, 470, 478/8, 480/17, 483/2, 483/3, 483/4, 601/1, 601/5, 604, 619, 620, v katastrálním území Termesivy ve prospěch společnosti ČEZ Distribuce, a.s., se sídlem Teplická 874/8, Děčín IV-Podmokly, IČ: 24729035, úplatně jednorázově za cenu 180 Kč/bm+DPH, minimálně 1.000 Kč+DPH. Geometrický plán si žadatel nechá vyhotovit na vlastní náklady. Do doby kolaudace vedení a vyhotovení geometrického plánu bude uzavřena smlouva o uzavření budoucí smlouvy o zřízení věcného břemene. Podmínkou uzavření smlouvy řádné je uvedení pozemků do původního stavu.

 

43/18 NTL plynovod a přípojky Havlíčkův Brod – Perknov 6 RD - věcné břemeno

Rada města schvaluje zřízení věcného břemene spočívajícího v oprávnění zřízení a provozování stavby plynárenského zařízení včetně jejího příslušenství a dále v oprávnění vstupovat a vjíždět na pozemky v souvislosti se zřízením, rekonstrukcemi, opravami a provozováním plynárenského zařízení ve prospěch GasNet, s.r.o. v souladu s ustanovením zákona č. 458/2000 Sb. Toto věcné břemeno se zřizuje k tíži pozemků vedených v katastru nemovitostí parc.č. 628/11 a 2306, v katastrálním území Havlíčkův Brod, ve prospěch společnosti GasNet, s.r.o., se sídlem Klišská 940, Ústí nad Labem, IČ: 27295567, úplatně jednorázově za cenu 200 Kč/bm+DPH, minimálně 2.000 Kč+DPH za smlouvu. Geometrický plán si žadatel nechal vyhotovit na vlastní náklady.

 

44/18 Havl. Brod, ul. Žižkova  - umístění síťového rozvaděče a telekomunikačního vedení - věcné břemeno

Rada města schvaluje zřízení věcného břemene spočívajícího v oprávnění vymezeném v ustanovení § 104, odst. 3, zákona č. 127/2005 Sb. v platném znění, o elektronických komunikacích, zejména v oprávnění zřizovat a provozovat na cizích pozemcích nadzemní a podzemní vedení a zařízení veřejné telekomunikační sítě, včetně jejich opěrných a vytyčovacích bodů. V nezbytném rozsahu vstupovat nebo vjíždět na nemovitosti v souvislosti s uvedenými činnostmi a při přípravě projektové dokumentace, opravách a údržbě telekomunikačního vedení a zařízení umístěného na nemovitostech. V nezbytném rozsahu kácet a oklešťovat dřeviny ohrožující bezpečný a spolehlivý provoz telekomunikačního vedení a zařízení. Toto věcné břemeno se zřizuje k tíži pozemků vedených v katastru nemovitostí parc. č. 1806/2, 1806/4, 2376/16 v katastrálním území Havlíčkův Brod ve prospěch společnosti Česká telekomunikační infrastruktura a.s., se sídlem Praha 3, Žižkov, Olšanská 2681/6, IČO: 04084063, úplatně jednorázově za cenu 200 Kč/bm+DPH, minimálně 2.000 Kč+DPH. Geometrický plán si žadatel nechá vyhotovit na vlastní náklady. Do doby kolaudace vedení a vyhotovení geometrického plánu bude uzavřena smlouva o smlouvě budoucí o zřízení věcného břemene. Podmínkou uzavření smlouvy řádné je uvedení pozemků do původního stavu.

 

45/18 Dodatek č. 4 ke Smlouvě o spolupráci při poskytování služeb - GLOBDATA a.s.

Rada města souhlasí s uzavřením dodatku č. 4 ke Smlouvě o spolupráci při poskytování služeb se společností GLOBDATA a.s., Na příkopě 393/11, 110 00 Praha 1, IČ 05642361 dle podkladové přílohy č. 41146.

 

46/18 Žádost příspěvkové organizace Základní škola Havlíčkův Brod, Nuselská 3240 - výjimka v přípravné třídě

Rada města povoluje příspěvkové organizaci Základní škola Havlíčkův Brod, Nuselská 3240 pro školní rok 2017/2018 výjimku z nejvyššího počtu dětí v přípravné třídě dle podkladové přílohy číslo 41136 do výše 16 žáků. Výjimka se v přípravné třídě povoluje s podmínkou, že zvýšený počet dětí ve třídě nebude na újmu kvalitě vzdělávací činnosti školy a budou splněny podmínky bezpečnosti a ochrany zdraví.

 

47/18 Udělení souhlasu s podáním žádosti o dotaci na pořizování a opravy učebních pomůcek - ZUŠ J. V. Stamice Havlíčkův Brod

Rada města souhlasí s podáním žádosti příspěvkové organizace Základní umělecká škola J. V. Stamice Havlíčkův Brod na Krajský úřad Kraje Vysočina o dotaci na pořizování a opravy učebních pomůcek základních uměleckých škol, a to na pořízení bass klarinetu Buffet Crampon BC 1180-2-0 včetně příslušenství.

 

48/18 Udělení souhlasu s podáním žádosti o dotaci na pořizování a opravy učebních pomůcek - ZUŠ J. V. Stamice Havlíčkův Brod

Rada města souhlasí s podáním žádosti příspěvkové organizace Základní umělecká škola J. V. Stamice Havlíčkův Brod na Krajský úřad Kraje Vysočina o dotaci na pořizování a opravy učebních pomůcek základních uměleckých škol, a to na pořízení digitálního piana CLP - 635 WH Yamaha.

 

49/18 Aktualizace odpisového plánu 2017 a 2018 - nemovitý majetek - Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004

Rada města schvaluje aktualizaci odpisového plánu dlouhodobého nemovitého majetku na rok 2017 a na rok 2018 příspěvkové organizace Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004 dle podkladové přílohy číslo 41075.  

 

50/18 Masopustní jarmark

Rada města schvaluje bezplatné zapůjčení, montáž a demontáž 6 ks stánků a mobilního pódia včetně napojení na elektřinu Oblastní charitě Havlíčkův Brod, B. Němcové 188, Havlíčkův Brod, IČ: 15060233 pro konání Masopustního jarmarku dne 11.2.2018 dále o bezplatný výlep plakátů v autobusech MHD, v případě volného místa na vývěskách v autobusech dle podkladové přílohy č. 41050 a č. 41086.

 

51/18 Akce „Molitanový muž 2018“

Rada města schvaluje bezplatnou výpomoc žadateli p. Jaroslavu Holcmanovi, TATÍNCI DĚTEM  z.s., Žižkov II. 1263, 58001 Havlíčkův Brod, IČ: 03013600 na akci: „Molitanový muž 2018“, která se koná 23.6.2018 (viz podkladová příloha č. 41090 až 41092) a ukládá Technickým službám Havlíčkův Brod tuto výpomoc bezplatně poskytnout v rozsahu: připojení na el. energii, zapůjčení, montáž a demontáž 5 ks stánků, zapůjčení kontejnerů na odpad a úklid náměstí po akci, zapůjčení stávajících lavic na náměstí.

 

52/18 Den dětí v parku Budoucnost – AZ Centrum

Rada města ukládá Technickým službám Havlíčkův Brod bezplatně poskytnout služby související s pořádáním akce  "Den dětí v areálu Plovárenská" dne 3.6.2018, pořadateli AZ Centrum Havlíčkův Brod, Rubešovo nám. 171, 580 01 Havlíčkův Brod dle podkladové přílohy č. 41093, tj. bezplatně zapůjčit 2 velké stánky, zajistit možnost připojení na el. energii, posekat travnaté hřiště a zajistit výlep plakátů v MHD v případě volného místa na vývěskách v autobusech v danou dobu. Pořadatel si zajistí úklid po akci.

 

53/18 Úprava smluvních vztahů s TJ Jiskra areál Na Losích  – dodatek smlouvy

Rada města schvaluje Dodatek č. 1 smlouvy č. 6-2017 ze dne 9.1.2017 o nájmech sportovišť ve sportovním areálu Na Losích ve znění  podkladové přílohy č. 41109 se spolkem  Tělovýchovná jednota Jiskra Havlíčkův Brod z.s., Ledečská 3028, 580 01 Havlíčkův Brod, IČ: 00529672 a ukládá Technickým službám Havlíčkův Brod tento dodatek smlouvy s Tělovýchovnou jednotou Jiskra Havlíčkův Brod z.s. uzavřít.

 

54/18 Změna č.1 plánu investic a použití investičního fondu na rok 2018

Rada města schvaluje změnu č. 1 plánu investic a použití investičního fondu příspěvkové organizace Technické služby Havlíčkův Brod na rok 2018 dle podkladové přílohy č. 41130.

 

55/18 Odvolání žádosti o dotaci a ukončení realizace projektu "Revitalizace zeleně 2017-2018"

Rada města vyslovuje souhlas s ukončením realizace projektu Revitalizace zeleně 2017-2018, reg.č.: CZ 05.4.27/0.0/0.0/17_056/0005005 a ukládá oddělení řízení projektů žádost o dotaci na uvedený projekt odvolat.

 

56/18 Konkurs na ředitele školských příspěvkových organizací - ZŠ Havlíčkův Brod, Štáflova 2004, ZŠ a MŠ Havlíčkův Brod, Wolkerova 2941 a ZŠ Havlíčkův Brod, V Sadech 560

Rada města ukládá odboru sociálních věcí a školství připravit v souladu s vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích, v platném znění, konkursní řízení na obsazení pracovního místa ředitele/ky příspěvkové organizace Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004, Základní škola a Mateřská škola Havlíčkův Brod, Wolkerova 2941 a Základní škola Havlíčkův Brod, V Sadech 560.

 

57/18 Využití objektu bývalé Obchodní akademie U sv. Trojice

Rada města ukládá paní ředitelce příspěvkové organizace Sociální služby města Havlíčkova Brodu podat v letošním roce Žádost o zařazení sociální služby azylový dům do Krajské sítě sociálních služeb Kraje Vysočina.

 

58/18 Finanční dar - "Na kole dětem"

Rada města schvaluje použití znaku města nadačnímu fondu Josefa Zimovčáka, IČO 292 35 715, se sídlem Na Hrázi 244, Milokošť, 698 01 Veselí nad Moravou v rámci propagace mezinárodní akce "Na kole dětem".

 

59/18 Finanční dar - "Na kole dětem"

Rada města schvaluje převzetí záštity nad mezinárodní akcí s názvem "Na kole dětem", která se uskuteční dne 4. června 2018 v Havlíčkově Brodě.

 

60/18 Finanční dar - "Na kole dětem"

Rada města schvaluje poskytnutí finančního daru ve výši 5.000,- Kč na mezinárodní akci "Na kole dětem" - nadačnímu fondu Josefa Zimovčáka, IČO 292 35 715, se sídlem Na Hrázi 244, Milokošť, 698 01 Veselí nad Moravou.

 

61/18 Finanční dar - Nezávislý podmelechovský spolek, z. s.

Rada města neschvaluje poskytnutí finančního daru Nezávislému podmelechovskému spolku, z. s., K Vodojemu 212/12, 150 00 Praha 5.

 

62/18 Finanční dar - vydání knihy "V Zajetí vášně při lovu"

Rada města neschvaluje poskytnutí finančního daru V. A., 582 24 Oudoleň.

 

63/18 Finanční dar - SH ČMS - Okresní sdružení hasičů

Rada města schvaluje poskytnutí finančního daru ve výši 5.000,- Kč SH ČMS - Okresní sdružení hasičů Havlíčkův Brod, IČO 15058638, se sídlem Humpolecká 3606, 580 01 Havlíčkův Brod.

 

64/18 Žádost o změnu termínu čtvrtletních splátek neinvestiční dotace poskytnuté dle Zásad pro poskytování finančních podpor z rozpočtu města - Stamic Creative, s.r.o.

Rada města schvaluje Dodatek č. 1 ke Smlouvě o poskytnutí neinvestiční dotace č. OVVV_FP/101/2017/LK společnosti Stamic Creative, s.r.o., IČO 284 20 721, se sídlem V Rohožníku 519, 107 00 Praha 10 – Dubeč, dle podkladové přílohy č. 41081.

 

65/18 Kaple modrého okna - zadání zakázky

Rada města ukládá odboru rozvoje města uzavřít smlouvu o realizaci výtvarného díla památníku padlých na novém hřbitově – kaple modrého okna společnosti VITRAJ s.r.o., IČO 24852732 a to v rozsahu cenové nabídky dle podkladové přílohy č. 41065.

 

66/18 Kaple modrého okna - zadání zakázky

Rada města ukládá Technickým službám Havlíčkův Brod provést odstranění stávajícího památníku a úpravu terénu před realizací výtvarného díla památníku padlých na novém hřbitově – kaple modrého okna.

 

67/18 Rekonstrukce Nad Skalkou - zadání zakázky

Rada města ukládá odboru rozvoje města vyzvat v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. neomezený počet dodavatelů k podání nabídky zjednodušeného podlimitního řízení na dodavatele stavebních prací veřejné zakázky „Rekonstrukce komunikace, veřejného osvětlení, vodovodu a kanalizace ul. Nad Skalkou, Havlíčkův Brod“ a souhlasí s návrhem zadávací dokumentace dle podkladových příloh č. 41110 až 41116.

 

68/18 Rekonstrukce Nad Skalkou - zadání zakázky

Rada města pověřuje k hodnocení nabídek zjednodušeného podlimitního řízení na dodavatele stavebních prací veřejné zakázky „Rekonstrukce komunikace, veřejného osvětlení, vodovodu a kanalizace ul. Nad Skalkou, Havlíčkův Brod“ komisi ve složení Bc. Libor Honzárek, Ing. Čeněk Jůzl, Ing. Václav Janoušek, Ing. Josef Jukl a Ing. Vladimír Matějka a jejich náhradníky Ing. Tomáš Hermann, Ing. Ivan Kuželka, Ing. Josef Beneš, Martin Stehno a Ing. Michal Janáček.

 

69/18 Překladiště komunálního odpadu

Rada města se seznámila se studií „Výstavby překladiště komunálního odpadu pro region Havlíčkův Brod“ ve stadiu rozpracovanosti a doporučuje k dopracování do podrobností variantu Havířská.

 

70/18 Rekonstrukce mostu ul. Chotěbořská - smlouva plyn

Rada města souhlasí s uzavřením smlouvy o zajištění přeložky plynárenského zařízení a úhradě nákladů s ní souvisejících dle podkladové přílohy č. 41118 se společností GasNet, s.r.o., IČO 27295567 zastoupenou na základě plné moci GridServices, s.r.o., IČO 27935311.

 

71/18 Rekonstrukce mostu ul. Chotěbořská - smlouva plyn

Rada města souhlasí s uzavřením smlouvy o budoucí smlouvě o zřízení věcného břemene dle podkladové přílohy č. 41119 se společností GasNet, s.r.o., IČO 27295567 zastoupenou na základě plné moci GridServices, s.r.o., IČO 27935311.

 

72/18 Smlouva o užití státního mapového díla v digitální podobě

Rada města souhlasí s uzavřením „Smlouvy o užití státního mapového díla v digitální formě, Databáze geografických jmen ČR a Ortofota ČR“ dle podkladové přílohy č. 41132 se Zeměměřickým úřadem, IČ 60458500.

 

73/18 Slavnostní otevření kulturně-sportovního komplexu 24. února v partnerském městě Brielle

Rada města schvaluje na pozvání partnerského výboru HB-Brielle účast zástupce města radního Tomáše Hermanna na slavnostním otevření sportovně-kulturního komplexu DukdalfBRES v partnerském městě Brielle ve dnech 22. - 25. 2. 2018.

 

74/18 Program jednání únorového zastupitelstva města

Rada města schvaluje program jednání únorového zastupitelstva města dle podkladové přílohy č. 41173.

 

 

 

 

Ing. Čeněk Jůzl, v. r.

místostarosta

Ing. Ivana Mojžyšková, v. r.

místostarostka

Bc. Libor Honzárek, v. r.

místostarosta

 

 

 

                                                                    Mgr. Jan Tecl, MBA, v. r.

                                                                                starosta